Üldtingimused
- Käesolevad müügitingimused kehtivad OÜ Mariine klientide (edaspidi Klient) ja e-poe www.mariine.ee (edaspidi E-pood) omanikfirma Mariine OÜ (edaspidi Müüja) vahel E-poest ostetavate toodete (edaspidi Kaup) puhul tekkivate õigussuhete kohta.
- Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Euroopa Liidu õigusaktidest ning E-poe müügitingimustes kokkulepitust.
- Müügitingimused (edaspidi ka Müügileping) jõustuvad vahetult pärast Kliendi makse laekumist E-poe pangakontole.
- Kliendi ja E-poe vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste või kohtu kaudu.
Hinnad ja makseinfo.
- Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hindades ei ole arvestatud transpordikulusid.
- Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu.
- Tasuta transport alates 50 eurost.
- Ostu eest on võimalik tasuda kasutades pangalinki,pangaülekannet või tulla kaubale järele meie poodi, asukohaga Räpina linn Võõpsu mnt 14 a.
- Oü Mariine jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi
- Oü Mariine on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le
Kaupade tagastamine
- E-poest ostetud kaupadele kehtib füüsilisest isikust tarbijale 14-päevane tagastusõigus,(mis algab alates kauba kätte saamisest)
- Tagastatav toode peab olema komplektne.
- Toode peab olema puhas,kandmata ja korrektselt pakitud.
- Müüja ei ole kohustatud tagastama postikulusid defektse toote puhul ,juhul kui müüjal on pakkuda samasugune asendustoode ning ostja sellest loobub.
- Kui ostja unustab/jätab pakile järgi minemata ning kaup saadetakse automaatselt müüjale tagasi,katab tagastamisele kuuluva summa kulud ostja.
- Tgastamisele ei kuulu sukad,sokid ja pesutooted kui originaalpakend on avatud ja tooteid proovitud.
- Tagastamisõiguse kasutamiseks peab Klient 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist esitama vastavasisulise avalduse e-post aadressile info@mariine.ee.Lepingust taganemisel tuleb Kliendil Kaup 14 päeva jooksul Müüjale tagastada.
- Müüja kohustub 14 päeva jooksul pärast avalduse kättesaamist hüvitama tagastatud Kauba eest tasutud summa samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Müüjale
- Klient on kohustatud kandma kõik kauba tagastamisega seonduvad kulud.
- Tagastatud toode palun saata Omniva pakiautomaati (Räpina Maxima pakiautomaat või Räpina Konsumi pakiautomaat)
Tel nr +3725217932
Saaja:OÜ Mariine - Tagastuse puhul tuleb tarbijal tagasisaadetava toote postikulu tasuda otse pakiautomaati.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba
kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest
- Veebikeskonnast tellitud tooteid on võimalik tagastada ka meie poes,Räpina linn,Võõpsu mnt 14-A.
Vääramatu jõud
- Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või viivituste eest, mis on tekkinud vääramatust jõust.
- E-pood ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuse eest.
Pretensioonide esitamise kord
- E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba müügitingimuste mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.
- Kliendil on õigus puuduse ilmnemise korral pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, esitades arve, mille alusel Kauba ostu eest tasuti.
- Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust 14 päeva jooksul pärast pretensiooni kättesaamist.